Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
servisni centrumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podnikatelský plán na založení servisního centra mobilních telefonů
(Adam Velek)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78751 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Účetní servisní centra a hodnocení jejich výkonnosti
(Lucie Vaníčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33861 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Význam servisních (business) center pro logistické společnosti.
(Lubomír Bouzek)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43606 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Přenos personálních činností do globálních servisních center
(Eva ŽABKOVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//vxntek// | Pedagogika / Andragogika v profilaci na personální management | Práce na příbuzné téma
Optimalizace informačního systému servisního centra expresní kurýrní
(Tomáš Koudelka)2016, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//tr0ptc// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Účetní centra sdílených služeb a jejich zavedení
(Ilona Veselá)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34446 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků se servisní sítí Škoda Auto
(Kamila Šrajerová)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//z1dfa2// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Model metrik servisního centra a jeho ověření s využitím nástrojů business intelligence
(Petr Kříž)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/7707 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.
(Filip Grünwald)2013, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vg8u3a// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Hodnocení výkonnosti a procesu komunikace u zaměstnanců firmy Centrum Moravia Sever s.r.o.
(Martin Vank)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//fs0id3// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma