Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
sireni viralniho sdeleniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv uživatelských charakteristik na šíření virálního sdělení
(Jiří Wolf)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//laqg7h// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Tereza Homolková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxkt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace
(Jana Viktorie ŠEINEROVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//9n17ao// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci vybrané společnosti
(Petr Jelen)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f7whm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Adam Škaloud)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1vld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma