Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
skola hlavniho vzdelavaciho proudu. inclusionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
(Eva Dostalová)2020, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fme7i/ | Speciální pedagogika (čtyřleté) / Speciální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Vzdělávání žáka s vývojovou dysfázií v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
(Markéta Šťastná)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jj2df/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (případová studie základní školy hlavního vzdělávacího proudu)
(Irena Floriánová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ywwks/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Inkluze žáků-cizinců na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na příkladu žáků z vietnamské menšiny
(Veronika Ovesná)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ty3eq/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
(Anna Ferdinandová)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vka5a/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
(Eva Doležalová)2018, Rigorózní práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zksuy/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Specifika výuky žáka se sluchovým postižením na prvním stupni základní školy hlavního vzdělávacího proudu
(Andrea Nováková)2019, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vhzi3/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Práce s třídním klimatem mateřské školy hlavního vzdělávacího proudu při inkluzi dítěte s postižením zraku .
(Lenka JISKROVÁ)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//bie5ee// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | Práce na příbuzné téma
Inkluze dítěte s kochleárním implantátem v mateřské škole hlavního vzdělávacího proudu
(Tereza SAJTLOVÁ)2020, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//ca8tgb// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství | Práce na příbuzné téma
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
(Anna Laslettová)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pvv8d/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy | Práce na příbuzné téma