Theses on the same topic (having an identical keyword):
sloganKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris
(Paula Balážiová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gzkia/ | Francouzský jazyk a literatura / | Theses on a related topic
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
(Věra Urbanová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yo4sb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
(Jan Kvapil)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ss365/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
I giochi di parole negli slogan pubblicitari
(Lenka Bělašková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rgiy3/ | Filologie / Italský jazyk a literatura | Theses on a related topic
Analisi di alcuni aspetti linguistici degli slogan pubblicitari
(Magdalena KACETLOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//dwvgnt// | Filologie / Italská filologie | Theses on a related topic
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
(Igor Kapitula)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f5ouq/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy | Theses on a related topic
Reklamnyj slogan v russkom i češskom jazyke
(Igor Kapitula)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n83ws/ | Filologie / Ruský jazyk a literatura | Theses on a related topic
Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku
(Jaroslava Kopfová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vh0awg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan
(Eva JUŘENOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j8qc6h// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
Slogan: Nejstručnější marketingová komunikace
(Vladimír Voráček)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//hzq0m3// | Ekonomika a management (Bc.) / | Theses on a related topic