Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
slogan znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
(Jan Kvapil)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ss365/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
(Anna Matějáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tqdzf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
(Věra Urbanová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yo4sb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazyková analýza českých a ruských reklamních sloganů na kosmetické výrobky
(Agata KOLKOVÁ)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//5x7tab// | Ruská filologie / Ruská filologie - Ruština pro překlad | Práce na příbuzné téma
Strategické budování a řízení značky
(Radek Mikulka)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//14ad39// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky
(Nela Myslivečková)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jn4ye2// | Inovativní podnikání / | Práce na příbuzné téma
Uvedení privátní značky potravinářského výrobku na český trh
(David Klar)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//mcp31n// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Práce na příbuzné téma
Analýza známosti značky na trhu mobilních telefonů
(Darja Hutová)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/90761 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Regionální značky jako nástroj komunikace obchodu
(Dana Zelenková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ul961/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma