Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
slovenske prezidentske volby 2014Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014
(Beáta MAŠKULÍKOVÁ)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//u60b32// | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014
(Jan ČERVINKA)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//pdabpx// | Politologie / Politologie (dvouoborové) - Historie (dvouoborová) | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a voľby prezidenta: Analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku 2014
(Sabína Žitná)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/56156 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku
(Matěj HLAVÁČEK)2017, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ckdny6// | Politologie / | Práce na příbuzné téma