Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
sluzby pro zakaznikyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivnost zavedení nových služeb pro zákazníky
(Eva Robošová)2017, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/r75hb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Sarah Schneiderová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4m23/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Lázeňské služby pro vybrané segmenty zákazníků
(Kristina ČERVENÁ)2021, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//4rqk7t// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Lázeňské služby pro vybraný segment zákazníků v turistickém regionu Západočeské lázně
(Pavlína HÁJKOVÁ)2021, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//xqdgt7// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
(Nikola Muselíková)2016, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/ydrla/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová služba pro systémy na řízení vztahů se zákazníky
(Juraj Jakubík)2015, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//vxzg4k// | Elektrotechnika, elektronika, komunikační a řídicí technika / | Práce na příbuzné téma
Lázeňské služby pro vybraný segment zákazníků
(Eliška NESNÍDALOVÁ)2021, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//639sfd// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Spolehlivost a odolnost vůči poruchám cloudových systémů pro automatické řízení a koordinaci procesů pracování rozsáhlých a heterogenních vědecko technických dat
(Ammar Nassan Alhaj Ali)2021, Disertační práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bepdif// | Engineering Informatics / | Práce na příbuzné téma
Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce
(Michaela PAVLOVSKÁ)2021, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//5uy77y// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
(Klára Hanzlíková)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z9a5r/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma