Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
smart destinaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Smart destinace cestovního ruchu
(Michaela KALOUŠOVÁ)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//3d5gzb// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Smart destinace cestovního ruchu
(Andrea KOUBOVÁ)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//ad6ai1// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Smart tourism - rozvojové priority destinací cestovního ruchu
(Eva Karpíšková)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h50hu/ | Regionální rozvoj / Projektový management | Práce na příbuzné téma
Udržitelný a odpovědný cestovní ruch ve Smart destinaci
(Barbora VALTROVÁ)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//jr3gm5// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Impact of Smart Tourism Technologies on Tourist Experience Satisfaction and Sustainable Destination Image: Evidence from Istanbul
(Meryem Ari)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eww1bx// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma
Digitalizace jako příležitost pro rozvoj destinace – případová studie
(Ľubica Šintajová)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uu1xn/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
(Meryem Czyz)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pm2pt9// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
(Meryem Czyz)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ib0nmh// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma
Smart turista: používání chytrého telefonu při cestování a vliv jeho (ne)vlastnění na rozhodování o vycestování do neznámých míst
(Simona Sedláčková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76408 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma