Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
social companyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social Media Strategy Creation for Selected Company
(Maksym Zhohlo)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/txmhb/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
(Taras Sarakhman)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mjq99/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Panasonic
(Uzeyir Jafarov)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ksbx6/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
ROLE OF SOCIAL MEDIA IN COMPANY’S CULTURE
(Maksym Leontiev)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/78084 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
ROLE OF SOCIAL MEDIA IN COMPANY’S CULTURE
(Maksym Leontiev)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78084 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
(Juraj Hostak)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79843 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
(Myriam Xcareth Contreras Petlacalco)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88023 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
(Anna Isakova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yp8l8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
(Barbora PLECHATÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//w39htq// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
(Valeriia Malakhovskaia)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90898 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma