Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
social media campaignKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social media campaign
(Ivan Komlenović)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w4nw3/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
The Essential elements for creating a successful social media campaign
(Karina Faizova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0ola/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the marketing Campaign
(Alonso Jan Hilgert Dongo Soria)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hfj44/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
(Anna Isakova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yp8l8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Digital Marketing and Social Media in a Crowd Funding Campaign
(Etienne Malec)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42076 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Sugandha Tikoo)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9p3g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on corporate communication
(Katsiaryna Asipenka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gdlxh/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of new media in a modern marketing communication
(Anne-Charlotte Andrieux)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fbe0o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate communication with media
(Margarita Lapotko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldxyl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Between Spin and Post-Truth in Politics: The Development of Political Communication and Media Strategy
(Zuzana Veselá)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74768 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International and Diplomatic Studies | Práce na příbuzné téma