Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
socialni inzerceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce
(Anna Kopytová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//l1ri6t// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Novinová inzerce jako forma seznámení ve druhé polovině 19. století
(Jiří Gatnar)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/v5fse/ | Humanitní studia / Historie (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
(Jakub Zelenka)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hl996/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
(Tereza Hálová)2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t9a5f/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
(Hana Řádková)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vwmg9/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
(Petra Němcová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s8oko/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Zvyšování efektivity inzerce na Facebooku pomocí rozhodovacích stromů
(Jan Randus)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51490 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
Možnosti on-line inzerce z hlediska poskytovatele reklamního prostoru
(Eva Tlučhořová)2014, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//2j5fan// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo jako specifický prostředek tiskové inzerce
(Tomáš Cheníček)2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//zd6sx2// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma