Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

socialni inzerce

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce
 (Anna Kopytová)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//l1ri6t// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Novinová inzerce jako forma seznámení ve druhé polovině 19. století
 (Jiří Gatnar)

2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/v5fse/ | Humanitní studia / Historie (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma

Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
 (Jakub Zelenka)

2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/hl996/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
 (Tereza Hálová)

2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t9a5f/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma

Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
 (Hana Řádková)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vwmg9/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
 (Petra Němcová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s8oko/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Zvyšování efektivity inzerce na Facebooku pomocí rozhodovacích stromů
 (Jan Randus)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/51490 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma

Možnosti on-line inzerce z hlediska poskytovatele reklamního prostoru
 (Eva Tlučhořová)

2014, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha

http://theses.cz/id//2j5fan// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma

Možnosti on-line inzerce z hlediska poskytovatele reklamního prostoru
 (Eva Tlučhořová)

2014, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha

http://theses.cz/id//2j5fan// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma