Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
socialni marketingove strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
(Veronika Hradecká)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lfu8a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Social Media jako součást marketingové strategie
(Maksim Bataev)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/naey1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
(Kateřina Černá)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ooffj/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
(Luboš Mašek)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j3pll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
(Kateřina Luxová)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m7j3v/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
(Marie Toningerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vhcxu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
(Daniel Vodák)2024, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/lc4sh/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie PEF MENDELU na sociální síti Instagram
(Natálie Šefránková)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wcvg8n// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
(Olga Čermáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjogw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu
(Jaroslav TRKOVSKÝ)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//mquo44// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma