Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
soundscapeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sonic branding
(Mária Takáčová)2021, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/pm90y/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Soundwalk v Česku jako médium, přístup a umělecká forma
(Helena Vymazalová)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z2ma3/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Soundwalk v Česku jako médium, přístup a umělecká forma
(Helena Vymazalová)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z2ma3/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Luigi Russolo, Pierre Schaeffer, R.M. Schafer: Tri prístupy k práci so zvukom
(Paulína Chrastinová)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mfhwy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Tvůrčí přístupy k využití terénních nahrávek v audiovizuálním umění
(David Petráš)2020, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/o62ns/ | Hudební umění / Multimediální kompozice | Práce na příbuzné téma
Terénní nahrávky jako kreativní médium v tvorbě Michala Kindernaye
(Kristýna Vrtalová)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ubhh7/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
(Jan Špičák)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma