Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
specifika odevniho trhuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing
(Klára Haunerová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r3yzz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj a specifika vybraného odvětví
(Miroslav STRAKA)2014, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//njw93z// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zavádění nového produktu na trh
(Andrea Paulyová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hb1b6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Špecifika nákupného chovania spotrebiteľov na trhu s oblečením
(Kristína Šušková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60071 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma