Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spolecnost coca-colaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vícejazyčnost v marketingové komunikaci společnosti The Coca-Cola Company: případová studie
(Barbora Nováková)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//y82jvo// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza Coca-cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
(Veronika Skoumalová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86722 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Reflections of American Nationalism in Coca-Cola Advertisments – Diachronic approach
(Markéta Kopicová)2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f7xoa/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Fundamentální analýza akcie Coca-cola
(Zdeněk Bláha)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84253 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Srovnávací analýza organizační architekrury zahraničních a českých nadnárodních organizací (na příkladu společností Coca Cola, Pepsi Cola a Kofola)
(Petr Jurka)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25248 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Povědomí a znalost značky společnosti Coca Cola
(Karolína Ivanovová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113265 | Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Analýza distribučních procesů ve společnosti Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o.
(Lea Nedělková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54554 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí na marketingové strategie společnosti Coca Cola v kategorii FMCG
(Tuan Nguyen Minh)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71209 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
(Lucie Hankeová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44943 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma