Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spolecnost televizniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingové komunikace společnosti poskytující televizní vysílání
(Simona Kotásková)2011, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/89382 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.
(Petra Cápíková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7srlhg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
(Marta Cvrčková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tnqs3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Vliv televizní reklamy na životní styl dětí mladšího školního věku
(Eva Kolečkářová)2009, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ybfpb/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Filmová a televizní produkce a distribuce v ČR po roce 1989: společnosti Frmol, s. r. o. a Armada Films, s. r. o.
(Matěj Šaman)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33051 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Moderní přístupy k řízení hospodárnosti (se zvláštním zřetelem na řízení programových aspektů televizní stanice)
(Jiří Machala)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38443 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie nové televizní stanice Public
(Markéta Cejhonová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21887 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza účinnosti televizní kampaně společnosti ALBI
(Petra Knoblochová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41140 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)
(Veronika PUKÁČOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u3axgv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace společností podnikající v oblasti televizních přenosů
(Nikola Kejak Kallistová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0avm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma