Theses on the same topic (having an identical keyword):
sports brandsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
(Taim Alachkar)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82091 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Theses on a related topic
Propagace sportovních značek na sociálních sítích
(Alena Mashtakova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5ja7a3// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic
The impact of current strategies on company's position in the market: the case study of EA sports
(Ahmed L.Khaleel)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//g8xmb5// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Analýza vnímání sportovních značek
(Ivana Paršová)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107582 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Konkurence vybraných obchodních značek sportovního zboží na trzích jižní a severní Moravy
(Michaela Novotná)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//0tfwqs// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Evaluation of Financial Position of a Chosen Company
(Shuming Liang)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141910 | Hospodářská politika a správa / Finance | Theses on a related topic
Comparative Analysis of Estimated Market Values of Selected Companies
(Yuanxing Liu)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146758 | Finance / | Theses on a related topic
Reselling sportovní obuvi a jeho marketingový přínos pro značku
(Tereza Hrubá)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50799 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic