Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

sportswear market

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
 (Sruthish Sivakumar)

2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//07mero// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Typologie zákazníků na trhu se sportovním oblečením
 (Kristýna Chrástecká)

2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/143446 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Typologie zákazníků internetových obchodů se sportovním oblečením
 (Jana Ondračková)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146842 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Chování spotřebitele na trhu se sportovním oblečením
 (Michaela Petráková)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//izu57s// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma

Návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení
 (Jana Bedřichová)

2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//xfo81o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Marketingové řízení firmy Progress sportswear, s. r. o. a jeho inovace
 (Markéta Zajacová)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/yaq7o/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovního oblečení
 (Kateřina Skládalová)

2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/132898 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma