Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotrebiteluKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Udržitelné balení a chování spotřebitelů
(Jana Gregarová)2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tbp2h/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
(Tereza Oralová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ywhsh/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Psychologický vliv influencerů na rozhodování spotřebitelů
(Linda Poldauf)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uic0p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Multikulturní chování spotřebitelů v ČR
(Sofia Kazachek)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hpk8m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
(Marcel Flügel)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zi5mq/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Nekalé obchodní praktiky zaměřené na zdravotní stav spotřebitelů v judikatuře SDEU a českých vrcholných soudů
(Šárka Steinbachová)2019, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zct0x/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Kamila Frolíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uz3pc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Klamání spotřebitelů prostřednictvím značek kvality
(Šimon Seman)2020, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpug4/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Šárka Egermaierová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zqx2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma