Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotrebni chovani. cultureKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování
(Mikhail Biriukov)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jyibx/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování současné mladé generace
(Tereza Šmolíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bsfus/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Amina Dauzova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kkla9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující spotřební chování domácností v rámci České republiky
(Jan Měšťan)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zkjll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a skupinová identita metalistů
(Pavlína Šťastná)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f0r09/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Štěpánka Čačíková Kodlová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qegdx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Fenomén davového chování ve spotřební kultuře
(Nicola Sopková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81424 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Lifestyle and consumer culture
(Alissa Oparina)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f6i2k/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Spotřební výdaje domácností na rekreaci a kulturu v České republice
(Victoria Baygarinova)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5dutyo// | Hospodářská a kulturní studia / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing v perspektivě kritických přístupů ke spotřební kultuře
(Natálie Jarošová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81411 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma