Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spoty v tv.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Děti v TV spotech jako prostředek manipulace
(Alesia Rubachova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yi5bm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
(Lukáš Bouška)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2sm9rh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
(Alexandra Marčeková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbinm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Černý humor jako morální vada v TV reklamě
(Dana Urbanovská)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpx15/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Estetika | Práce na příbuzné téma
Čínské ženy v reklamě v ČLR
(Dominika HÁSOVÁ)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xjzb98// | Asijská studia / Asijská studia se specializací čínský jazyk a kultura | Práce na příbuzné téma
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
(Veronika Štědráková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/olz15/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Stereotypizace ženy v televizní reklamě: komparace české a portugalské reklamní produkce (Tv Nova, TVI)
(Lenka Petrová)2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wsscv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jana ZEMÁNKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2b27wr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
(Kamila GREGOŘICOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4powhe// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli
(Aneta Šimková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52596 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma