Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
srovnavac zboziKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza evropských cenových srovnávačů zboží při zalistování pomocí Google Merchant XML feedu
(Miroslav VDOVIAK)2023, Bakalářská práce, Fakulta aplikovaných věd / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//9a7hpm// | Informatika a výpočetní technika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybrané-ho internetového obchodu
(Dominika Konečná)2019, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/qrwl3f/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující chování uživatelů na srovnávačích zboží
(Marek Moravec)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117885 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu
(Dominika Konečná)2019, Bakalářská práce, České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//ojprfj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
(Martin Onderka)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152820 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Využití vybraných zbožových srovnávačů jako nástroj marketingu
(Věra Husková)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153156 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu produktových charakteristik na nákup na zbožovém srovnávači
(Michaela Drastíková)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/127807 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů.
(Štěpán Cilka)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h27eoh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma