Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

srovnavac zbozi

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Analýza evropských cenových srovnávačů zboží při zalistování pomocí Google Merchant XML feedu
 (Miroslav VDOVIAK)

2023, Bakalářská práce, Fakulta aplikovaných věd / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//9a7hpm// | Informatika a výpočetní technika / Informatika | Práce na příbuzné téma

Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybrané-ho internetového obchodu
 (Dominika Konečná)

2019, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/qrwl3f/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující chování uživatelů na srovnávačích zboží
 (Marek Moravec)

2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/117885 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu
 (Dominika Konečná)

2019, Bakalářská práce, České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id//ojprfj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
 (Martin Onderka)

2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/152820 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Využití vybraných zbožových srovnávačů jako nástroj marketingu
 (Věra Husková)

2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/153156 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza vlivu produktových charakteristik na nákup na zbožovém srovnávači
 (Michaela Drastíková)

2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/127807 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů.
 (Štěpán Cilka)

2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//h27eoh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma