Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
stereotypy. advertisementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
(David Jiráček)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpdte/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Perception of Femininities in Advertisement by Women
(Alžbeta Bachtíková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ib0rp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Genderové stereotypy v reklamě
(Helena Pondělíčková)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10801 | Filologie / Jazyková a literární kultura | Práce na příbuzné téma
Percepce reklamy obsahující genderové stereotypy u studentů a studentek UPCE
(Lenka Šuláková)2011, Diplomová práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//skcsy4// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Analýza televizních reklam z hlediska gendrových stereotypů
(Václava Jančová)2006, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nbg8c/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Postoje k genderově stereotypní reklamě ze strany příjemců
(Eliška Dejmková)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/fhfk8/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Genderové stereopyty v reklamním textu
(Polina Zaliubovska)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k1gwr/ | Filologie / Obecná jazykověda | Práce na příbuzné téma
Linguistische Untersuchung von Werbeheadlines in ausgewählten deutschen Zeitschriften für Frauen und für Männer
(Veronika Patočková)2016, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ui5js/ | Filologie (čtyřleté) / Německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Obraz ženy v české reklamě
(Věra MACHÁČKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//gql255// | Filologie / Bohemistika | Práce na příbuzné téma
Genderové role muže a ženy v reklamě
(Martin Singer)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/abr29/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma