Theses on the same topic (having an identical keyword):
stp metodaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu
(Jindřich Šíp)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ua5ps/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
(Václav Taischl)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pwlx0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Praktické použití moderních metod směrování a přepínání v podnikových sítích.
(Michal Golla)2020, Diplomová práce, Technická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//woyndc// | Zemědělské inženýrství / Informační a řídicí technika v agropotravinářském komplexu | Theses on a related topic
Marketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování v oboru realitního podnikání.
(Leo Osmančík)2018, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//sw04f2// | Ekonomika a management / Podnikání | Theses on a related topic
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
(Kateřina Hadžalová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sh0vu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Práce s marketingovým mixem v marketingově řízeném podnikatelském subjektu
(Kristýna Houbová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fq1st/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic