Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

strate-gie

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
Návrh a optimalizace investiční strategie na forexu s implementací zásad money managementu.
 (Marián BALOGA)

2010, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//xikfz4// | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma

Využití fundamentální a technické analýzy jako nástroje pro efektivní obchodování na kapitálo-vých trzích
 (Martin JANČÍK)

2010, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//gjen3i// | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma

Strategie Policie ČR v boji proti extremismu
 (Michal ŽÁRSKÝ)

2011, Diplomová práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//b2765c// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma

Analýza konkurenceschopnosti firmy CAMP VELKOPAŘEZITÝ, s. r. o.
 (Tereza KOVÁŘOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//e2csmx// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Komunikační strategie města Ostravy
 (Renata MÁNKOVÁ)

2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//81g5wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Strategická analýza a tvorba strategie
 (Jan Garlík)

2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/q1pjf/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Inbound marketing
 (Marian FÜRY)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//mxov6y// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Projekt rozvoje a implementace regionální inovační strategie v trenčianskom regionu
 (Peter ŠIRANEC)

2007, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//tadnis// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Sponzoring a jeho využití v marketingové komunikaci
 (Petra VAŇOUČKOVÁ)

2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//1npai0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)