Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategicke planovani znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
(Adéla Kubínová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gkj8ue// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Strategické plánování
(Michal Jiřík)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3q0cq3// | Provoz a ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele
(Darina Podlenová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nrff5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vědomé budování a percepce značky Kofola
(Martin Láník)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//egqkou// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza řízení značky Le Chaton na českém trhu
(Nikola Poláchová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57298 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
(Nina Domash)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/l0m4w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Strategické marketingové plánování
(Petra Borovičková)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7kqigg// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Tvorba značky marketingové agentury
(Lukáš Krčil)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6h9cqq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Škoda Auto a její relevance v kategorii elektromobilů mezi příslušníky generace Z v České republice
(Michaela Kamarášová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91722 | Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán značky Air Bank
(Roman Macháček)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89068 | Manažer obchodu / | Práce na příbuzné téma