Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategie zavedeni produktuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu
(Jan Loska)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146643 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh
(Richard Ramisch)2023, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/jk50mv/ | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Strategie zavedení nového produktu na trh
(Hana Mücková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/7389/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie zavedení nového produktu na trh
(Martin Wojkowský)2013, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/d77ch/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie podniku při zavedení nového produktu na trh
(Tomáš Kvapilík)2011, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wnkvc/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie pro zavedení nového produktu na trh mobilních aplikací
(Jana Matochová)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107224 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh
(Barbora Pištová)2018, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//89v4s6// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
(Lukáš Jíra)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/clx1x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou
(Barbora Šinková)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/84695 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
(Štěpán Cvekl)2023, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//ji6l1o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma