Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

strategie zavedeni produktu

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu
 (Jan Loska)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146643 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Návrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trh
 (Richard Ramisch)

2023, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/jk50mv/ | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma

Strategie zavedení nového produktu na trh
 (Hana Mücková)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze

http://is.vsh.cz/th/7389/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie zavedení nového produktu na trh
 (Martin Wojkowský)

2013, Diplomová práce, Akademie Sting

https://is.sting.cz/th/d77ch/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Analýza marketingové strategie podniku při zavedení nového produktu na trh
 (Tomáš Kvapilík)

2011, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wnkvc/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Návrh strategie pro zavedení nového produktu na trh mobilních aplikací
 (Jana Matochová)

2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/107224 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh
 (Barbora Pištová)

2018, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//89v4s6// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
 (Lukáš Jíra)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/clx1x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Návrh marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou
 (Barbora Šinková)

2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/84695 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
 (Štěpán Cvekl)

2023, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//ji6l1o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)