Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategie znacekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
(Veronika Kubálková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/poihh/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom
(Lucie Brožová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84461 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky ETA
(Ivana Seidlová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/igl6n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh deštníkové strategie značky pro vybranou společnost
(Petra Němcová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//pfdkoo// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
(Viktoriia Kim)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqxktj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
(Zuzana Košarišťanová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ua2df/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie budování hodnoty značky
(Soňa Lavičková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nvohd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
(Denisa Fořtová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85739 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie značky Cider Demokrat pro vstup na trh B2C
(Daniel Erben)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92729 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
(Sandra Doglia)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92324 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma