Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategie imcKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
(Valeriia Kabanova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxwui/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Virální marketing komunikační strategie firmy.
(Anna Šedová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//kfrwqn// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
IMC as a business strategy in service-oriented IT organisations
(Branislav Šandala)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x4aza/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie ve firmě
(Lukáš Radil)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19431 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)
(Dalibor KALÁB)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vasvqf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)
(Dalibor KALÁB)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bfg2ok// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma