Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

strategie reklamni kampane

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
 (Jan Miko)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//0j2up8// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma

Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
 (Eliška Krulišová)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/49622 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010
 (Libuše Drešlová)

2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/x1bwz/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma

Tvorba obsahové strategie značky
 (Matěj Surkoš)

2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//b6ag11// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Návrh marketingové strategie pro vybraný start-up
 (Sarah Al Kirbiová)

2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/hpzns/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Návrh marketingové strategie pro fyzioterapeuticko-sportovní centrum
 (Tomáš Ajksner)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//synkmp// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
 (André MAŠEK)

2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//qidpp4// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
 (André MAŠEK)

2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//9rs4kx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Nízkonákladové formy reklamní kampaně VŠEM a jeho mediální plán – reklamní strategie
 (Petra Zímová)

2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu

http://theses.cz/id//b3iebu// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma

Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka
 (Lenka Otáhalová)

2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9l5u4c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)