Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategie reklamni kampaneKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
(Jan Miko)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//0j2up8// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
(Eliška Krulišová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49622 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010
(Libuše Drešlová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x1bwz/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Tvorba obsahové strategie značky
(Matěj Surkoš)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//b6ag11// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro vybraný start-up
(Sarah Al Kirbiová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hpzns/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro fyzioterapeuticko-sportovní centrum
(Tomáš Ajksner)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//synkmp// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
(André MAŠEK)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//qidpp4// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
(André MAŠEK)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//9rs4kx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Nízkonákladové formy reklamní kampaně VŠEM a jeho mediální plán – reklamní strategie
(Petra Zímová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//b3iebu// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka
(Lenka Otáhalová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9l5u4c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma