Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategie sdeleniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
(Natálie Guňková)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jxv87/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie a právo na sociálních sítích
(Mikuláš Kužel)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//8b3qth// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
(Veronika KUČEROVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i2xlrw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
(Pavel PÍBIL)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
(Aleš FILIP)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3bcxs7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
(Adriana ŠNAJDROVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g0kctk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jindřich BENKO)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u2gavw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
T: Typologie jako umělecká strategie v polské fotografii po roce 2012
(Marek Zakrzewski)2023, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/nb35x/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma
Strategie a důvody sdělování sexuální orientace u lesbicky orientovaných žen
(Jindřiška JANOUTOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//zk94ze// | Sociální politika a sociální práce / Sociální práce | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
(Lada VÁŇOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0o60no// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma