Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strenghtsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hledání specifických předností podniku
(Jana Wolfová)2014, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ift7s/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Slabiny a silné stránky on-line rozhodčího řízení se zaměřením na B2B transakce
(Pavel Loutocký)2012, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aj3sm/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
(Tomáš Čajka)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hbzrh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hledání specifických předností podniku
(Martin Šmoldas)2013, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j604q/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
PPP projekty - výhody a nevýhody, možnosti a rizika
(Jan Jirák)2012, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k31cd/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Souvislost silných stránek charakteru a životní spokojenosti
(Tomáš Valíček)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z93l5/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Silné a slabé stránky procesu transformace české ekonomiky na tržní ekonomiku
(Marek Hudský)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jjsma/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
(Nikola Rubínová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ntvfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
(Sandra Houšková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b6lt7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
L’application de la démarche inductive et sociale dans l’enseignement de la grammaire française au collège
(Karolína Vojtěchová)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ggquh/ | Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka pro základní školy | Práce na příbuzné téma