Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
subliminal perceptionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
(Michaela Fílová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vytn0/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Podprahové vnímání jako jeden z protizákonných nástrojů reklamy
(Zuzana Vaňková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x9s7w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Subliminální percepce etnické menšiny a její vliv na posuzování neutrálních obrazových podnětů.
(Petr BLAHNA)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//x56mjt// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Nevědomá percepce: Metody a koncepce
(Dalibor Špok)2008, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2ou1/ | Psychologie / Obecná psychologie | Práce na příbuzné téma
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
(Tereza Baštová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s3vgj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv barev a jeho využití v marketingu
(Lucie Radvanovská)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ry6i2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma