Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
sustainable customerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
(Kryštof Luňák)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/equ35/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Komunikácia ako kľúčová aktivita a nástroj rozvoja vzťahov so zákazníkmi.
(Adriána Fedorová)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/rqiip/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Sustainability in the hospitality and gastronomy industry
(Nela Juhásová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/dx3dn/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma