Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
svycarske hodinkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
PROJEKT FESTINA 2008-Symbióza tradičních přístupů a nových trendů v marketingové kampani na švýcarské hodinky
(Luboš KOPECKÝ)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4hag3y// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů ovlivňujících rozhodování spotřebitele na trhu hodinek
(Adam Skácel)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143610 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku
(Haris Redžić)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p9tax/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma