Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
swarovskiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Finanční vývoj společnosti Swarovski Bohemia, s. r. o. po krizi v letech 2012 - 2016
(Anel Kulmurziyeva)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okplu/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie značky Swarovski
(Nataliya Kiseleva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81326 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti Swarovski.
(Iva Poživilová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15637 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Consumer culture and symbolic boundaries
(Sabina Lavrik)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oa5k6/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu šperků
(Taťána Koppanová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117851 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace luxusních produktů na příkladu dámských šperků
(Fatima Daurova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/banmf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
(Eva Kadlecová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a9y3u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Pandora na trhu šperků
(Eliška Hadrbolcová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139870 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma