Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

swot analys

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Komparative Analyse der formalen Elemente der Organisation eines ausgewählten Unternehmens in Westböhmen und eines in Bayern
 (Přemysl TRNKA)

2021, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//wm8zl9// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma

Analyse der Zufriedenheit der Klienten der Gesellschaft Lázně Luhačovice, a.s.
 (Radek Naňák)

2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//haw30u// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Analyse des tschechischen und deutschen Marktes für Biokosmetik
 (Michaela HRABINOVÁ)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//kiunjl// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens
 (Michal Ťavoda)

2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ch9qd8// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Analyse der unternehmensexternen Kommunikation am Beispiel der Firmen Česká pošta, s. p. und Deutsche Post AG
 (Mária HELLEBRANDOVÁ)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//e7c26c// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Analyse der Marketingführung der Gesellschaft Wanzl spol. s r.o.
 (Michaela Krikelová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//r5b259// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Analyse de l'offre des circuits a forfait des agences de voyage tcheques en Corse
 (Petra RACHVALOVÁ)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//r072ie// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

Analyse der Marketingkommunikationsstrategien in einem Wirtschaftsunternehmen
 (Dana JANÍČKOVÁ)

2010, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//vxyrdx// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma