Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
swot analyza produktuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza poptávky po produktu
(Martin Souček)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g75oj/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového produktu na obchodní trh
(Josef Žižka)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gw2zq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza a marketingový výzkum produktu SolidWorks
(Veronika Vránová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//2s7yx4// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Lucie Oravcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8e6u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
(Gabriela Kutheilová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/iawdg/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Analýza životního cyklu produktu
(Veronika Bartošová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g7vr5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
(Ivana Popelářová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l5ojr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Andrea Punčochářová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kcitq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Práce s životním cyklem produktu jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
(Lucie Minksová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fzhvp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej
(Leontýna Záhorová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyol/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma