Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
telefonni centrumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Call centrum a telefonní bankovnictví v ČR
(Kateřina Líznová)2009, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//8yiqyt// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Psychická zátěž pracovníků telefonního centra tísňového volání 112
(Jiřina Navrátilová)2023, Diplomová práce, Fakulta bezpečnostního managementu / Policejní akademie ČR v Praze
• http://theses.cz/id//ae20zo// | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma
Analýza možností využití lokalizačních systémů na telefonním centru tísňového volání 112
(Kristýna Čejková)2023, Bakalářská práce, Fakulta biomedicínského inženýrství / ČVUT
• http://theses.cz/id//fmofc6// | Plánování a řízení krizových situací / | Práce na příbuzné téma
Připravenost operátorů Telefonních center tísňového volání 112 na krizovou komunikaci s osobami se suicidální tendencí
(Jaroslav Ráž)2022, Bakalářská práce, Fakulta biomedicínského inženýrství / ČVUT
• http://theses.cz/id//l7vmb0// | Plánování a řízení krizových situací / | Práce na příbuzné téma
Význam telefonního centra tísňového volání 112 pro ochranu obyvatelstva a krizové řízení v České republice
(Diana Musílková)2015, Bakalářská práce, Fakulta biomedicínského inženýrství / ČVUT
• http://theses.cz/id//66ssvy// | Plánování a řízení krizových situací / | Práce na příbuzné téma
Zátěžové faktory plynoucí z vytěžování tísňových volání v rámci Telefonního centra tísňového volání 112 a tísňové linky 150.
(Dominika Schejbalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta biomedicínského inženýrství / ČVUT
• http://theses.cz/id//os4ecj// | Plánování a řízení krizových situací / | Práce na příbuzné téma
Vliv výkonu profese v rámci Telefonního centra tísňového volání 112 a tísňové linky 150 na kvalitu spánku
(Tereza Fliegerová)2017, Bakalářská práce, Fakulta biomedicínského inženýrství / ČVUT
• http://theses.cz/id//4yjmlz// | Plánování a řízení krizových situací / | Práce na příbuzné téma
Realizace a zabezpečení telefonního centra s využitím technologie Voice Over Internet Protocol
(Josef ZAVŘEL)2011, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bdx369// | Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management | Práce na příbuzné téma
Analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY a.s.
(Simona STRNADOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cfyhmc// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza systému motivace pracovníků na dohodu o pracovní činnosti v telefonním centru Komerční banky, a.s., ve Zlíně
(Milena COUFALOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0aboek// | Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma