Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

telefonni centrum

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Call centrum a telefonní bankovnictví v ČR
 (Kateřina Líznová)

2009, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc

http://theses.cz/id//8yiqyt// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Psychická zátěž pracovníků telefonního centra tísňového volání 112
 (Jiřina Navrátilová)

2023, Diplomová práce, Fakulta bezpečnostního managementu / Policejní akademie ČR v Praze

http://theses.cz/id//ae20zo// | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma

Analýza možností využití lokalizačních systémů na telefonním centru tísňového volání 112
 (Kristýna Čejková)

2023, Bakalářská práce, Fakulta biomedicínského inženýrství / ČVUT

http://theses.cz/id//fmofc6// | Plánování a řízení krizových situací / | Práce na příbuzné téma

Připravenost operátorů Telefonních center tísňového volání 112 na krizovou komunikaci s osobami se suicidální tendencí
 (Jaroslav Ráž)

2022, Bakalářská práce, Fakulta biomedicínského inženýrství / ČVUT

http://theses.cz/id//l7vmb0// | Plánování a řízení krizových situací / | Práce na příbuzné téma

Zátěžové faktory plynoucí z vytěžování tísňových volání v rámci Telefonního centra tísňového volání 112 a tísňové linky 150.
 (Dominika Schejbalová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta biomedicínského inženýrství / ČVUT

http://theses.cz/id//os4ecj// | Plánování a řízení krizových situací / | Práce na příbuzné téma

Význam telefonního centra tísňového volání 112 pro ochranu obyvatelstva a krizové řízení v České republice
 (Diana Musílková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta biomedicínského inženýrství / ČVUT

http://theses.cz/id//66ssvy// | Plánování a řízení krizových situací / | Práce na příbuzné téma

Vliv výkonu profese v rámci Telefonního centra tísňového volání 112 a tísňové linky 150 na kvalitu spánku
 (Tereza Fliegerová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta biomedicínského inženýrství / ČVUT

http://theses.cz/id//4yjmlz// | Plánování a řízení krizových situací / | Práce na příbuzné téma

Realizace a zabezpečení telefonního centra s využitím technologie Voice Over Internet Protocol
 (Josef ZAVŘEL)

2011, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//bdx369// | Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management | Práce na příbuzné téma

Analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY a.s.
 (Simona STRNADOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//cfyhmc// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Analýza systému motivace pracovníků na dohodu o pracovní činnosti v telefonním centru Komerční banky, a.s., ve Zlíně
 (Milena COUFALOVÁ)

2013, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0aboek// | Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)