Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
television advertisementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
(Radek Hylmar)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kh7fp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Vliv televizní reklamy na děti 1. stupně Z3
(Magdaléna Ondrušáková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d37wjw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Konstrukce a reprezentace genderových identit v televizní reklamě
(Stanislava EISOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//cp7yo7// | Antropologie / Sociální a kulturní antropologie | Práce na příbuzné téma
Premeny reklamnej reči v kontexte postmodernej situácie
(Dajana Székelyová)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tipx7/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Analýza obsahu reklamního spotu
(Martina Ganobčíková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/csop8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku
(Helena ZAYDLAROVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4moisz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv televize na psychický vývoj dítěte předškolního věku
(Marie Damborská)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/obv8z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projevy glokalizace v soudobé televizní reklamě v České republice
(Tereza Hronová)2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/okdpn/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
(Andrea Jordanová)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j4c60/ | Filologie / Bulharský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma