Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
television advertisementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Advertisement - the phenomen of communication
(Alexander Okonkwo)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nzvja/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
(Peter Kráľ)2010, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xco8y/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma
Reklama jako zjawisko językowe (na przykładzie polskich spotów reklamowych)
(Krystian Szynder)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mnuqq/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Effects of advertisement on the consumer
(Prince Pal Saini)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//yszbdi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Analýza konkrétní televizní reklamy zaměřené na děti mladšího školního věku
(Petr Přikryl)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w91wn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
(Alexandra Marčeková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbinm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Televizní reklama jako etický problém 21. století
(Andrea BARTÍKOVÁ)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//h7ax2r// | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let
(Martina Bukovjanová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ra891s// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Język angielski w polskiej reklamie telewizyjnej(na podstawie wybranych reklam)
(Barbara Tobolová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fe8tu/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Analýza televizních reklam z hlediska gendrových stereotypů
(Václava Jančová)2006, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nbg8c/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma