Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
television advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Importance of Music in Television Advertising
(Petra Kovácsová)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c5ucfd// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Televizní vysílání v ČR jako segment kreativních průmyslů
(Lucia Bavoľárová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/swfox/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Verwendung von Fremdwörtern und Fremdsprachen in der deutschen Lebensmittelwerbung
(Kateřina FIDLEROVÁ)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//xvob6u// | Filologie / Učitelství německého jazyka a literatury (KS) | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
(Eva Tomanová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8g3o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komika a humor v reklame
(Adriana Hrušková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11642/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
(Adam Goranov)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mvbo7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
(Andrea Vohralíková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s9yff/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě
(Eliška Prokšíková)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d3zjml// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
(Shubham Prakash)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mjmg7l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma