Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
television marketKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Televizní trh v ČR
(Miroslava RABENSEIFNEROVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cn06ue// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nový věk televize? Globální trh s televizními formáty: případová studie české adaptace licencovaného sitcomu.
(Tereza Bajerová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/za9r2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu televizorů
(Jiří Krečmer)2012, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/91942 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vývoj televizního reklamního trhu na Slovensku po zavedení peoplemetrového měření
(Vladimír MIŠAUER)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8f7caz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
(Pavel Krumpár)2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma