Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
television spotsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Die Sprache der Werbespots.
(Michala ULRICHOVÁ)2016, Disertační práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//zmbh8e// | Filologie / Německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu televizních reklamních spotů na spotřebitele
(Soňa Kubánková)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102517 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Využitie motívu vojny vo volebných kampaniach Demokratickej a Republikánskej strany v USA
(Dominika Betáková)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tpcmk/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
(Petra ŠIMŮNKOVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c3p1a8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sprachliche Ausdrucksmittel der Werbung in der Lebensmittelindustrie
(Martin Mahovský)2008, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yj5ow/ | Filologie / Německý jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Sprachliche Ausdrucksmittel der Werbung in der Lebensmittelindustrie
(Martin Mahovský)2008, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l4bjl/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
(Tereza Podlipná)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o5ytc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma