Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
televizi reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií
(Robert Almássy)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kpcb3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Lucie Kratochvílová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zw2zk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Ilona Erina)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okk4n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě
(Eliška Prokšíková)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d3zjml// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
(Barbora Hamáčková)2022, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/16564 | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
(Kristýna Zumrová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76259 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi
(Marcel Jánský)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f4pbp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na žáky 2. stupně základní školy
(Tereza VLÁŠKOVÁ)2011, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//dn682g// | Učitelství pro základní školy / ČJ-OV/ZŠ | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na chování spotřebitelů
(Natálie Režná)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149358 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
(Marta Cvrčková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tnqs3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma