Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
televizni vysilaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
(Adam Goranov)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mvbo7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
(Lucie Fojtová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/asz8n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozpaky seriálového teoretika. Televizní diskurzy za normalizace jako hledisko pro analýzu české seriálové produkce
(Lukáš Pešák)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/drrsp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Povinnosti provozovatelů rozhlasového a televizního vysílání ve vztahu k obsahu vysílání
(Hana RŮŽIČKOVÁ)2011, Diplomová práce, Právnická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//n6x2ia// | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Vznik TV Metropol a první období vysílání ( Nová televize regionálního zaměření v kontextu digitalizace televizního vysílání v České republice )
(Veronika Podhorná)2012, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//rd3ci5// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma