Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
televizni divakKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Televizní divák v 21. století
(Petr Kameník)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcb6h/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Televizní divák jako cíl televizního umění?
(Martina Zemanová)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o5mbs/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Relevantnost televizní reklamy z hlediska diváků
(Lucie Pšeničková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86634 | Management / | Práce na příbuzné téma
Potenciál využití divácké interaktivity v české filmové a televizní tvorbě
(Vojtěch Kába)2023, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/18336 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Televizní pořad Hokej den poté v letech 2018 - 2020
(Daniel FEKETS)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//g78yw9// | Žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Televizní pořad Dohráno během sezón 2019/20 a 2020/21
(Jiří POLÁŠEK)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//lkvfgv// | Žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
TELEVIZNÍ POŘAD BULY HOKEJ ŽIVĚ BĚHEM SEZÓN 2019/2020 A 2020/2021
(Tomáš NĚMČÍK)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//hu4t6z// | Žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Proměna televizního diváka při sledování televizních obsahů na internetu v prostředí rodiny
(Veronika Davidová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oe6kz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
(Marta Cvrčková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tnqs3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Interaktivní televizní seriály České televize: Rozpaky kuchaře Svatopluka a Hříchy pro pátera Knoxe
(Radka Fuksová)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/io5bw/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma