Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
televizni kanal ct2Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Divácké preference cílové skupiny 65+ v letech 2011-2014 na kanálech ČT1 a ČT2
(Juliána Silvie Slivoňová)2015, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8728 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT2 im Zeitraum August ? November 2011
(Lenka Hagarová)2012, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ceqxgm// | Filologie / Německý jazyk pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Proměna programového schématu ČT2 v souvislosti se začátkem vysílání ČT art
(Kateřina ČAJANKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gs9stx// | Humanitní studia / Žurnalistika - Obecná lingvistika a teorie komunikace | Práce na příbuzné téma
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
(Radek Hylmar)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kh7fp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma